.::. قندونمک .::.

ترانه ها عاشقانه ها خندانه ها گریانه ها

.::. قندونمک .::.

ترانه ها عاشقانه ها خندانه ها گریانه ها

جملات و اس ام اس های عاشقانه


 

 جملات و اس ام اس های عاشقانه

 

 

اگه یه روز حس کردی دنیا و آدماش به تو اخم کردن،دلیلشو تو لب های بدون لبخندخودت جستجو کن
***************************
توی زندون عشق تو اونقدر شلوغ میکنم و زندون رو به هم میزنم که مجبور بشی منو بذاری توی انفرادی قلبت
***************************
بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند .
قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است .
بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند .
تار موی توست اما ریشه ی عمر من است.  

*************************** 

کاش گل بودی تا به تلافی همه ی بدیهایت تو را پرپر میکردم
***************************
با خود عهد بستم بار دیگر که تو را دیدم بگوویم از تو دلگیرم ولی باز تو را دیدم و گفتم بی تو میمیرم
***************************
مراهرجورخواهی دربه درکن:جفایت راازاین هم بیشترکن:بزن باعشق خودآتش به جانم:ولی آتش نشانی راخبرکن
***************************
روی دیوار نوشتم، بارون پاکش کرد . برات نامه نوشتم، پستچی گمش کرد . روی برگ نوشتم، آفتاب خشکش کرد . حالا اس ام اس می دم که بدونی دوست دارم . امیدوارم مخابرات بازی در نیاره
***************************
گل اگر خشک شود ساقه اش می ماند دوست اگر جدا شود خاطره اش می ماند
***************************
همه دنبالت میگردن پیدات نمیکنن ، می خوای بهشون بگم تو قلب من زندونی هستی ؟!!!
***************************
بس که دیوار دلم کوتاه است...هر که از کوچه تنهایی ما میگذرد...به هوای هوسی هم که شده...سرکی می کشد ومی گذرد...
***************************
کاش از شاخه سرسبز حیات گل اندوه مرا میچیدی .  

***************************
عشق با زمان فراموش میشود و زمان هم با عشق!
***************************
عشق مثله هوا همه جا جاریست. تو نفس هایت را کمی عمیق تر بکش!
***************************
به نام خدا خالق انسان، به نام انسان خالق غمها، به نام غمها بوجد آورنده ی اشکها، به نام اشک تسکین دهنده ی قلبها، به نام قلبها ایجادگر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان.
*************************** 

   چشمم وقتی زیباست که پر از اشک باشه. اشک وقتی زیباست که برای عشق باشه. عشق وقتی زیباست که واسه تو باشه. تو وقتی زیبایی که واسه من باشی! 

 ***************************

گردش سال فقط یک شب یلدا دارد . من بیچاره چه شب هاست که یلدا دارم.
***************************
نخ توی شمع از شمع پرسیدچرا وقتی من می سوزم تو آب میشوی .
شمع جواب داد : وقتی که میبینی که یکی که تو قلبته داره میسوزه مگه می تونی گریه نکنی ... !
***************************
گر گشایی قلب من .
صد سال بعد از مرگ من .
خواهی شنید از قلب من .
I love you محبوب من .
***************************
بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی
اشکهای خود فهمیدم . لبخند همیشه راز خوشبختی نیست
***************************
ماهی به آب گفت : تو نمیتونی اشکای منو ببینی , چون من توی آبم..
آب جواب داد اما من میتونم اشکای تو رو احساس کنم چون تو
توی قلب منی 

***************************
تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست
***************************
عشق اون چیزیه که لبخند رو وقتی که خسته ای به لبت میاره .
***************************
دانی که شمع دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت:ای عاشق بی چاره فراموش شوی سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت:ای عاشق دیوانه تو نیز خاموش شوی
*************************** 

***************************
هست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد هست آن است که هر لحظه به یادت باشد
***************************
بوسه تنها تصادفی است که پلیس راه ندارد. دریای غم تنها دریایی است که ساحل ندارد. قلب تنها چیزی است که شکستنش صدا ندارد. عاشقی تنها دردی است که درمان ندارد
***************************
سوختم و خاکسترم را باد برد ، آنکه عاشقش بودم مرا از یاد برد.
***************************
زندگی سخت نیست ما سختش میکنیم ، دلها تنگ نیست ما تنگش میکنیم، عشق قشنگ نیست ما قشنگش میکنیم، دل هیچ کس سنگ نیست ما سنگش می کنیم
***************************
خوشبختی مثل یه توپ فوتبال میمونه که وقتی ثابته بهش لگد میزنیم ولی وقتی میره میدویم دنبالش
***************************
غرور هدیه شیطان است و عشق هدیه خداوند، و ما هدیه شیطان را بهم می دهیم ولی هدیه خداوند را از یکدیگر پنهان می کنیم
***************************
میگن غرورت رو به خاطر اونیکه دوستش داری بشکن ولی اونی رو که دوستش داری به خاطر غرورت نشکن
***************************
 
  

 اجازه هست عشق تو رو تو کوچه ها داد بزنم؟ رو پشت بوم خونه ها اسمتو فریاد بزنم؟ اجازه هست مردم شهر قصه ی ما رو بدونن؟ اسم منو عشق تو رو توی کتابا بخونن؟ اجازه هست که قلبمو برات چراغونی کنم؟ پیش

نگاه عاشقت چشمامو قوربونی کنم؟ اجازه می دی تا ابد سر بذارم رو شونه هات ؟ روزی هزار و صد دفعه بگم که می میرم برات؟
***************************
در جوانی غصه خوردم هیچ کس یادم نکرد / در قفس ماندم ولی صیاد آزادم نکرد / آتش عشقت چنان از زندگی سیرم بکرد / آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد.
***************************
تکیه بر دوست مکن محرم اسرار کسی نیست / ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست
***************************
آرزو دارم شبی عاشق شوی .آرزو دارم بفهمی درد را .تلخی برخوردهای سرد را .می رسد روزی که بی من سر کنی .می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی ...
***************************
مهر تو به مهر خاتم ندهم ،وصلت به دم مسیح مریم ندهم،عشقت به هزار باغ خرما ندهم،یکدم غم تو به هر دو عالم ندهم
***************************
سفری غریب داشتم توی چشمای قشنگت،سفری که بر نگشتم غرق شدم توی نگاهت، دل ساده ی ساده کوله بار سفرم بود،چشم تو مثل یه سایه همجا همسفرم بود،من همون لحظه اول آخر راهو میدیدم،تپش عشق و تو رگهام

عاشقانه می چشیدم
***************************
تو رو خواستن اشتباه بود - تو رو دیدن یه گناه بود - دلم از گناه نترسید - که وجودت چون پناه بود
***************************
تو بودی باور من-تو یار و یاور من- تو بودی عشق اول-رفیق آخر من- تو بودی شور هستی-رفیق خوب مستی-تو بودی کعبه ی عشق-مثل خدا پرستی
***************************
اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز
***************************
من برنده ام ... چون نجواهایم را به ترانه های ماندگار تبدیل می کنم.
***************************
دل آدم ها به اندازه ی حرفهاشون بزرگ نیست ... اما اگه حرفاشون از دل باشه می تونه بزرگترین آدم ها رو بسازه
***************************
همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست
***************************
آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد ، آزادی ماه است که او را پایبند می کند
***************************
اگر برگ درخت در پاییز نمی افتاد، جایی برای روئیدن برگ های بهاری پیدا نمی شد.
***************************
آن کس که با داشته های خوب خود خوشحال نیست ، با برآورده شدن آرزوهایش نیز خوشحال نخواهد بود.
***************************
درازترین سفر با یک گام برداشتن آغاز می شود.
***************************
  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام میرسى ازاس ام اس هایه حوب شما

از شما ممنونیم به خاطر حضورتان
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد